Fick en väldig dålig känsla i kroppen...

Om 8 dagar så landar vi i USA, sjukt men sant!
Det är ju en massa papper och ansökningar man ska fylla i för att ens få kliva på planet. Och detta är ju en djungel utav dess like har det visats sej!
Just nu så fick jag en väldig stor klump i magen, för att det står att man måste ha ett EU pass som ska va maskinläsbart och med ett digitalt fingeravtryck. Och detta infördes den 1 Oktober 2005, och gissa när jag gjorde mitt pass?
Den 25 April 2005.

Medans man på andra sidor skriver att passet man har ska man kunna använda tills datumet har gått ut!
Hur tusan ska man kunna veta är då min fråga?
Mardrömmen skulle ju vara att jag blir nekad inträdet till USA pga att passet är för gammalt.
Och det får ju bara inte hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0