Mary Lee

Det var nog mist 15 år sedan som jag satt på en hästrygg, men igår så fick jag prova rida på en av Mar´Sues hästar ute på Ranchen, vid namn Mary Lee. Och eftersom det är western så är ju även det annorulnda jämfört med hemma.
Till en början så gick vi bara runt och Mariann var snäll och hjälpte mej, dock var Mary Lee mera som en hund till en. Hon följde så fint, och stannade man så stannade även hon, spelade ingen roll om jag ville åt ett helt annat håll hon följde efter Mariann. (Se filmen nedan)
Men efter mycket om och men så fick jag upp henne i galopp och klarade mej förvåransvärt bra måste jag påstå. Jag tyckte att det var jätte kul!
Så igår var jag en häst tjej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0