Lördagen den 15 Oktober

Idag har jag och Brandon vart tillsammans i 2 år och 3 månader. Och för exakt 1 år sedan så befann vi oss på Gilli Island i Indonesien, och jag kan inte mer än att längta tillbaka. Shit vad tiden går, varken man vill det eller ej.
Istället sitter jag ju här ensam i våran lägenhet i Halmstad, Brandon har begett sej på fest med grabbarna medans jag valde att stanna hemma denna helgen.
Jag har istället tänt lite ljus, målat naglarna (mörk grå färg, vilket leder till en del kladd) surfat runt på Internet, och ska nu poppa lite poppcorn och kolla några avsnitt av Dexter.
Lugn och avslappnad Lördag med andra ord!
För 1 år sedan låg vi på stranden,Jag vill tillbaka dit Nu!

Kommentarer
Postat av: lars

Vad roligt.Jag blir glad för er skull. Ni passar så bra tillsammans. Gött med en hemmakväll också.

2011-10-16 @ 00:08:55
URL: http://www,pappahumor.wordpress.com
Postat av: Emely

Tack så mycket Lars!

2011-10-16 @ 10:24:20
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0