Närmare tårar än skratt!

Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.
Den här FÖRBANNADE bilen som jag nämnt i ett tidigare inlägg, ger mej magsår. Brandon och Tobbe@ har ju jobbat på den sedan vi fick den, och nu skulle den alltså vara körbar. Därför tog vi en tur ut till Brandons mamma Mariann för att hälsa på. Behöver jag nämna att vi nu är fast här ute eftersom bilen bolmar ut vit rök.
Jag vill inte veta av den här biljävlen något mera, den är bara till besvär!
Får jag bestämma ska den till bilkyrkogården IDAG,och det är inte en dag för sent!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Hej. Vilken fest du fick!

Synd att jag missade er när ni kom och hälsade på.

2011-10-04 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0