Weekend

Vi hade en så otroligt mysig och skön helg i Stockholm. Så fort man börjar närma sej så känner man hur glädjen sprider sej i kroppen, jag känner mej hemma på nått sätt!
I Lördags så åkte vi ner på stan någon timme innan mamma och morfar kom till stan. Vi kikade i lite butiker, drack latte och bara njöt. vid 14.30 så mötte vi upp mamma och morfar på Vapiano, som är min favorit restaurang i Stockholm. Hit vill jag varenda gång vi är hemma på en snabbvisit. Och valet gick hem även hos mamma och morfar som ochså älskade maten. Det är Italienskt stuk, med pasta och pizza. Dom tillagar maten framför dej medans du står och väntar, och allt är utav bästa färskvara!
Mamma fyllde år i Söndags så det blev även lite paketutdelning, av mej fick hon prudukter från The Body Shop så även hon kan njuta av att få dofta gott.
Jag är så glad att vi åkte, jag har saknat min familj jätte mycket och hoppas att det inte går lika många månader innan nästa gång vi ses!

Kommentarer
Postat av: Ann

fiiina!!! <3

2012-02-02 @ 07:48:27
Postat av: Emely

Tack så mycket! :)

2012-02-02 @ 08:02:50
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: vicky

vilken fin bild på dig! du riktigt strålar!

2012-02-03 @ 11:19:55
Postat av: Emely

Tack så mycket Vicky!

För en gång skull kände jag mej snygg! :)

2012-02-03 @ 21:55:15
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0