Bosse hade visst mer...

Jag har ju alltid trott att Bosse-Bus inte passar i en barn familj, men jag tror att jag kanske måste ta tillbaka det påståendet.
Han är ju nämligen bra busig med oss vuxna, och tvekar inte i att bitas eller rivas fast han vet att han inte får. Men med Lovis på besök i helgen så har jag verkligen fått sett en annan sida av denna lilla tonårsgosse. Han hade nämligen ett fruktansvärt tålamod, och han rörde inte Lovis överhuvudtaget. Även fast hon ibland kunde skrika lite högt i hans små öron, eller kanske klappa lite hårt så brydde han sej inte. Själv gick jag livrädd här hemma dagarna inna dom skulle komma, livrädd för att han skulle klöra Lovis eller något liknande.
Men det var som att han kände på sej att detta är en liten varelse som man ska ha tålamod och vara försiktig med.
Så Bosse-Bus jag är mäkta Imponerad!


Puss Bosse, säger Lovis!


Kommentarer
Postat av: Ann

Vilken underbar bild!!!

2012-01-25 @ 10:01:47
Postat av: Emely

Ja dom var för söta tillsammans, så jag ville fånga ögonblicket!

2012-01-25 @ 20:43:46
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: Ann

ja d gjorde du verkligen! <3

2012-01-26 @ 07:47:50
Postat av: lars

Så fint. Du har en känsla för kameran. Jag vill se mer.

2012-01-31 @ 10:29:17
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: Emely

Jag tycker att det är kul att fota, men jag skulle vilja lära mej mera hur mad redigerar och olika inställningar på kameran!

Får kanske komma till dej Lars på en kurs!? :)

2012-02-02 @ 08:04:53
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0