Mobilnörd!

Jag har alltid sagt att jag är så nöjd med min telefon som jag hade innan. Jag kommer långt på att bara kunna sms:a och ringa med den. Men prata om att man verkligen skapar sej ett beroende nu när man skaffade sej en ny telefon, men samtidigt så är det ju fruktansvärt smidigt att kunna ha tex banken med sej jämt i telefonen! 
Mycket Nöjd!
 
Igår så fick jag finbesök utav min mor. Hon ska stanna ända tills på Tisdag och det känns kul för då får vi ta igen mycket forlorad tid. För det är ju inte allt för ofta vi ses. 
Idag har vi vart på gekås hela dagen, mamma har aldrig vart där innan så jag tyckte att det var dags!
Resten av helgen har vi inget inplanerat, vi hoppas på fint väder och gör saker vi spontant känner för att hitta på! :)
 
I Onsdags så åkte jag och några vänner till Tylösand och satte oss i sanddynorna för att lyssna på Hoffmaeistro som hade konsert inne på hotellet. Deras musik är lycka, man blir inte annan än glad!
 
Denna fantastiska solnedgång njöt vi av en vanlig Onsdag i Juli månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0