Jag har fyndat!

Jag har ju alltid varit en Make Up Store-tjej. Har alltid haft (har fortfarande) alla deras produkter, och mycket utav det för att jag tycker att dom har snygga förpackningar! :) och så är dom ju bra såklart!

Men för 2 helger sedan så fick jag sminka mej med Johannas  smink .ID Bare Minerals smink och jag blev helt såld på en gång. Men fick en helt annan lyster i huden, så jag kunde bara inte låta bli att köpa ett startpaket till mej själv. Och idag kom den hem i brevlådan!
Innan jag köpte det googlade jag runt och jämförde lite sidor eftersom det kan kosta ganska mycket. I butik går nämligen ett startpaket på 990 kr. Ordinarie pris är 2200 kr säger dom.
Själv fyndade jag mitt startpaket för 470 kr på en sida från England!
Så jag är mer än nöjd, hoppas bara att jag får till tekniken så att jag kan börja Glänsa!

Alltid kul att prova nya saker med, måste jag erkänna!

Kommentarer
Postat av: Ann

åh, d är världens bästa smink! man kan nästan sova med det för att man känner det liksom inte å huden gillart! Marie köpte till mig när hon var på resande fot, tror hon var i Tjeckien eller nåt, dom är helt fantastiska! Nu senast fick jag det inköpt på Sephora i Italien av en vän, där är det inte heller så dyrt! Sephora i Spanien har det dock inte i sortimentet... Gläns på min kära!!! kramar

2012-06-08 @ 07:58:06
Postat av: Emely

Ja det kändes så himla "lätt"då när jag provade det förra helgen.

Denna sidan jag beställde ifrån kommer jag garanterat handla ifrån mera om jag nu väljer att behålla detta! det är ju mindre än halva butikspriset!

Ska prova imorrn tänkte jag, måste bara kolla vilken ordning man ska ha allting i! :)



2012-06-08 @ 17:34:09
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0