Juni sa vi va?

Hujeda mej vilket ruggit vädet vi har!
Idag är det ca 11 grader i luften, och inte ens en liten solglimt att värma sej i. Man kan ju knappast tro att vi är inne i Juni månad när det såhär kallt ute. Men det vänder nog ska vi se!
För ca 2 veckor sedan så hade vi ju sommarvärme i stan, så den vet ju vart det ska iaf! :)
Jag har precis kommit hem från jobbet, borde plugga lite, (Håller på att bocka av lite punkter på min bucket list, men håller det nog för mej själv än så länge vilka punkter det just är.) städa hade ju inte heller vart dummt, men itället så fastnade jag här ett tag.
Har tittat på lite klipp från finalen i Big Brother, som jag följt lite till och från under denna säsongen. Jag tycker att Hanna var en klart värdig vinnare, som var i så stort behov utav pengarna, och nu kan unna sej och sina barn någonting extra! Grattis!
Ikväll ska jag iväg och träna, är inne i en bra snurr nu igen och tycker att det är jätte kul och då är det ju bara att köra på. Så jag antar att dessa 2 timmarna jag har kvar innan passet börjar, måste jag göra någon nytta.
Plugga, Städa, Plugga, Städa... Hmm inget som lockar mer än det andra idag känns det som.

Vill ha solsken och värme!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad pluggar du för nåt? så duktig du är som bockar av grejer du vill göra! puss

2012-06-05 @ 08:33:25
Postat av: Emely

Jag vet inte om jag vill berätta det än, håller det för mej själv tills jag vet om jag klarar det eller inte! :)

Men en dag får du veta, det vill jag lova!

2012-06-05 @ 09:35:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Emely

Jag vet inte om jag vill berätta det än, håller det för mej själv tills jag vet om jag klarar det eller inte! :)

Men en dag får du veta, det vill jag lova!

2012-06-05 @ 09:35:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0