Surprise!

I ca 1 månads tid så har jag smusslat och fufflat lite vid sidan om hemma. Jag har försökt få ihop en stor överraskningsfest för Brandon till hans födelsedag med hans nära och kära. Dock har det inte vart det lättaste har jag märkt, mitt i semestertider. Folk är iväg helt enkelt.

Dagen igår började med att vi drog ner på stan och åt frukost, och sen va ju min plan att "bli av" men Brandon ett tag vilket inte  visade sej va det lättaste. Men efter mycket om och men lyckas jag! Så jag kastar mej till affären, köper det sista och åker hem för att fixa! Kastar ihop kladdkakor,snoppar jordgubbar, fixar maten, duschar och vispar grädde för hand! :) Stressar helt enkelt, men klar var jag ca 17.55 och det första gästerna började droppa in 18.05. Så jag hann färdigt i tid! Puh!
Till Brandon hade jag sagt att han skulle vara klar och ombytt kl 20.00 för att då skulle vi iväg på äventyr. Hade även pratat med underbara Plantin och han va så snäll och underhöll honom någon timme på eftermiddagen! Så hem kommer Brandon 18.40 och tror att han ska få duscha i lugn och ro, men ack så fel han hade! Nu va ju festen igång. Och snacka om att han blev förvånad! Det va så kul att se, att han blev så glad och uppskattade det!
Det va ju min plan, ge han en underbar kväll med dom han tycker om!
Så tack till er som kom och förgyllde denna dagen!
Vi grilla, åt kladdkaka, snacka lite skit och sen begav vi oss in till stan för att kolla på Mustasch som spelade på Marinfestivalen här i Halmstad. Efter lite headbang och röj begav vi oss in till stan. Kikade lite ute serveringar  och träffade lite gott folk helt enkelt. Men vid 02.15 började pöjken bli trött, och chafför som jag va igår (eftersom det va Brandons dag) körde jag hem med "gammlingen"! :)
Och att se Brandon så glad igår, det va precis vad jag ville ge honom! Det gör mej varm i hjärtat!
Så ett stort tack till er som va med och förgyllde denna kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0