Kick Bike!

Sitter just nu och segar i en sacko säck på vårat Hostel. Vi har vart ute en sväng och kollat en enorm marknad som hade skit snygga kläder och skor. Suger riktigt i shopping tarmen måste jag erkänna. Vart dock ett inköp för min del, en svart/röd rutig skjorta!

Men nu är det bara att ladda om för om 2 timmar så ska vi ut på utflykt. Vårat Hostel anordnar en kick bike sightseeing på ca 5 timmar, så det gäller att ha kraft i benen, för då jäklar ska det kickas!
Kan ju för övrigt informera om att jag aldrig stått på en kick bike innan, men det ska nog gå bra!(
Beata dock, hade du vart här, hade du ägt gatorna så snabb som du är på din kick bike! Kanske är på kick bike som vi får träna ihop när jag kommer hem igen!?)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åww, tack så mycket! =)



Måste ju säga att det ser förjävla härligt ut där ni är. Vilka upplevelser. En aning avis kanske.. ;p



Hoppas kick bike-turen gick bra.

2010-12-11 @ 13:26:20
URL: http://ewwox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0