Vi far mot nya mål...

Idag så flyger vi ju till Phuket i Thailand! Ska möta upp Alexander och Alexandra för att hänga i några dagar! Ska bli riktigt kul!
Men innan vi lämnar Singapore ikväll så har vi bara en sak kvar att göra i denna stad! Och det är såklart att åka till IKEA!! Vi kan bara inte låta bli, för vi vet ju som sagt inte när vi kommer i närheten av svensk mat igen.
Jag ska nog även köpa en kudde som jag kan ha med mej, för det är det som jag tycker är äckligast på många ställen vi bor.  Så en kudde får det nog bli, och lakrits såklart!
Vi båda kan rekommendera att resa till Singapore, vi har verkligen gillat denna staden! Den har liksom allt!

Kommentarer
Postat av: mariann

Jag är "hemma" i Dallas igen. New York är otroligt stort och imponerande. Jag har läst ifatt mig på er blogg. Tack för födelsedagshälsning. Älskar era bilder. Ha så kul i Thailand. Kramar

2010-12-14 @ 04:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0