All Credd till Kära Josefin !

Har funderat på att börja blogga ett tag nu, men egentligen aldrig fått tummen ur röven. Men idag så va det dags att ta tag i det. Och utan http://josefinstaaf.com/ hjälp så hade jag inte klarat det! Det kan jag ärligt säga. Hon ska ha all Credd! Tusen tack Josefin!

På Torsdag så börjar ju min resa till Asien, tillsammans med mina älskade vänner Madeleine, Emmilia och Nathalie. Tanken med denna Blogg va att även Ni här hemma även kan följa oss på våra äventyr genom Asien. Vi ger det ett försök tycker jag iaf!

Sitter just nu hemma och väntar på min Kära Sambo som jag hoppas kommer snart, men borde egenligen packa och förbereda lite inför resan, men som vanligt så tänker man " finns ju gott om tid, det kan jag göra sen". Och så har jag nog tänkt det senaste veckorna, men nu står jag här 2 dagar innan flyget går med en massa kvar att göra. Så imorgon blir det nog en hel lista med saker som ska bockas av.

Nu väntar tvättstugan, det är ju alltid en bra början iaf!


Kommentarer
Postat av: angelica

heej gooding:) vilken fiin blogg du har skaffat!!

Så avis på din resa!! Love you much!!

puss!!

2010-02-23 @ 18:24:49
URL: http://angelicah.bloggspace.se
Postat av: vicky

vilken bra idee=) vill ju kunna följa er innan jag förhoppningsvis möter er i Kina=) förlåt att jag aldrig svara på face men loggar liksom aldrig ut så verkar stå som online även när ja jobbar eller e i skolan hmmm...allt bra annars? puss

2010-02-23 @ 18:28:34
Postat av: Maria

Jag kommer vara en trogen följare! Ha en skön resa och var rädd om dig, Kram från oss

2010-02-23 @ 20:21:29
Postat av: Mariann

Jag hittade dig! Nu skall det bli resa av.

Sätt igång och packa!

2010-02-24 @ 08:39:12
Postat av: sandra

kom med låtförslag!

behöver göra ett musikarbete men kommer inte på någon bra låt, hjälp mig gärna :)

kommentera en/flera låt/låtar i bloggen!

tack på förhand!

2010-02-24 @ 09:10:02
URL: http://justlivingourlifes.blogg.se/
Postat av: Mam 2 My besting Tjej

Wow Häftigt med en Blogg............Jag sak med glädje följa Resan............Ö er Toppen Bästigast yesssssssss allt är ni värda...........Kramkram

2010-02-24 @ 10:00:26
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Förstår du att det är snart ett år sedan vi satt och knåpade ihop bloggen där på Espresso House! ^^



xxx

2011-01-12 @ 03:42:59
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0