Trötter!

Godkväll!

Halv ligger i soffan just nu, proppmätt! Jag och Brandon gick ut och åt ikväll. Mycket trevligt och gott må jag säga. Tack Webbis! :)

Jag och mitt tjat om packningen, men som ni säkert redan förstått så är jag ju ännu inte klar riktigt än. Lite småsaker kvar att lägga ner nu. Har sorterat bort yttligare lite kläder efter att ha haft en prat med packnings Experten Madde. Hon känner ju mej allt för väl och vi har ju rest tillsammans innan, så hon vet ju att jag inte är den bästa på att packa smart ! Kan lätt tänka " men detta kan ju kanske va snyggt att ha" trost att jag aldrig ens andvänt det hemma i Svea land. Och så är ju som sagt oftast även prislappen kvar på plagget. Det är Emely Kullman i ett nötskal det. Så denna gången har jag förberett mej, lyssna på detta: Jag har tagit bort alla prislappar! Så kan ingen säga nått om det iaf ! :)

Har kanske vart dålig på att informera om vart denna resa ska leda oss till, kan ju dock va för att jag knappt vet själv ! :)

Men länderna som det är tal om att hinna med är bla; Thailand, Kambodja, Vietnam, Malaysia; Burma; Laos och Kina. Har kanske glömt nått me, men det är ju inte som sagt planerat riktigt än. Vi har nog alla sagt att vi tar det lite som det kommer, trivs vi bättre i något land så kanske vi stannar lite längre där. Vi får helt enkelt se. Men min plan är att vara borta i ca 3 månader. Har en hembiljett som tar mej till Arlanda den 2 Juni, om allt går som det tänkt sej. Men det får vi ju hoppas. Dom andra har lite olika planerad reslängd, men dom närmaste 8 veckorna så kommer vi att vara det fyra musketörerna. 

Men som mina nära och kära vet så har ju inte detta beslutet vart det lättaste för mej att ta. Har ju velat resa länge men aldrig haft nån att riktigt komma iväg med. Men så i sommras så började ju jag och tjejerna spinna på denna idén att resa bort och vi alla tyckte ju att det lät underbart!
Jag hade ju dock inte räknat med att träffa Min Kärlek, Brandon! Underbara, bästaste pojkvän. Så glad att det är Vi!
Och då vart ju detta beslutet lite svårare att ta, vill ju inte riktigt vara ifrån honom i 3 månader. Även om jag vet att jag kommer att ha det Guld med tjejerna, för jag trvis ju jätte bra med dom allihopa, så har jag tvivlat mycket fram och tillbaka och vart ledsen. Men sen är ju jag veligheten själv med, man kan ju säga att det är min andra namn! Emely Veligheten Kullman! Men hur som helst så har VI bestämmt oss för att klara detta! Så nu hoppas jag att mina dumma hjärn spöken kan dra åt skogen, för jag vet ju själv vad jag känner och vill !

Kul att ni är en del som har hittat hit, blir glad att ni vill följa mej och mina vänner på detta äventyret!
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Emely du packar alltid før mycket!!!!!

2010-02-25 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0