Fredag igen, alltid lika välkommet...

Jädrans va skönt med Fredag idag!
Det va mer än välkommet kan ju ju bara meddela, trodde verkligen att denna veckan aldrig skulle ta slut. Men ack så fel jag hade, och tur va ju det! När min kl ringde 05.00 imorrse så va jag tvungen att peta till Brandon bara för att säga: "Hjärtat idag är det fredag!" tänkte om han hade missat det! :)
Ikväll har vi vart iväg och spelat mini golf. Vi har pratat om att göra det ett tag nu, men det blir ju aldrig riktigt av.. Men Brandon har ju vart så kaxig och sagt att: "Jag har aldrig förlorat en match"! Så nu tänkte jag att du får han ju bevisa det.
Men ledsen Brandon, vem va det som vann!?
Jo, JAG! Hihih!
Bättre lycka nästa gång!








Tog en liten promenad på vägen hem!
Hann ju även med lite bus:

Kommentarer
Postat av: Brageingebjorg

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-04-13 @ 14:01:30
URL: http://brageingebjorg.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0