I love Halmstad!

Sitter just nu ute i gräset och skriver lite!

Marie, Brandon och jag kom precis hem från standen! Har stekt där med lite go olja! Tog även mitt första Sverige dopp idag, och fy satan va kallt det va!
Det gör jag inte om , lite varmare får det allt bli innan dess!
Åkte även till den berömda Italienska glassbaren i Möllegård, och så god glass dom här där! Sjukt! Det kan jag varmt rekommendera för er som inte vart där! Dom brukar även ha en glass vagn i stan längs med Nissan på sommaren. Det är bara ett måste om man är i Halmstad!
Igår va vi på måndagsklubben ute i Tylösand och ägde! Kul att träffa lite folk man känner!
Men mysigast va nog ändå innan, då satt vi på standen ett gott gäng! Tände en brasa och drack lite Törley!
Bättre kan man ju knappast ha det, en sommar vid havet är ju inte fel!
Snart blir det grill!
Och sen måste Marie börja röra sej tillbaka till Borås! :(
Men tur att vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0