Mulet juh, på en fredag!

Är lite små segt att komma igång idag känner jag! Vart senare på jobbet än jag trodde igår. Så idag är man lite små trött. Men kul att äntligen göra nått va det.
Ska nog iväg och köra ett Body Pump pass så kanske kroppen vaknar till liv.

Ikväll ska vi nog till Gröna lund och Lyssna på Miss Li. Får hoppas att det inte regnar bara! För det ser ut att vara på G här i Sthlm idag!
Och imorrn är det ju bröllop här i stan, så för allas skull hoppas jag att solen hittar tillbaka!



Jag vill ha sommar, Nu!


Kommentarer
Postat av: Maria

Miss Li,Ååå Vad trevligt.

Själv ska man jobba heeela helgen.

Ha det så Mys.

Kärlek /M

2010-06-18 @ 15:35:04
URL: http://www.lundstromtycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0