Skallebank!

Vaknade med en liten huvudvärk idag jag, fast att min midsommar va väldigt lugn! Dumt!
Började men midsommar med lite shopping på Gekås igår, Brandons mor och syster skulle dit en sväng så jag passa på att åka med! Kul att kika liksom, har inte vart där på flera år! Sjukt så stort det är, och större blir det för den 28/6 öppnar dom ännu en ny del. Ska tydligen finnas relax avdelning och allt med då, anar att det är där männen kommer att hamna när deras maniska fruar shoppar upp alla sparpengar, för även om det är mycket skit så är det ju "så billigt!"Stackars karlar.
Hann få nån timme i solen här på verandan med igår, va skönt att bara få ligga och ta det lugnt! Har köpte en ny bok som jag ska försöka läsa ut denna veckan nu på stranden. Hoppas ju såklart på strandväder, nu i semestertider och allt!
Midsommarmiddagen åt vi här i Ågarp tillsammans med Brandons mor Marianne, Anette, Brandon och jag! Det va alldeles lagom, och mycket trevligt! Så vi satt här i nån timme, skvallra, skratta och tog det lugnt!
Men sen åkte vi till Lars Wallin´s årliga midsommar fest, och där va det andra bullar må jag allt säga. Där hade dom verkligen inte snålat med nubbe till maten. Där va det livat värre och vuvuzelan va ju så klart även med! Kan jag förstå varför det har blivit disskutioner runt den berömda vuvuzelan, för man håller ju på att tappa öronen när folk drog igång.
Idag ska jag försöka ta mej in till stan för att träffa mina älskade vänner som jag saknat i månader!
Malin och Alex, Äntligen!
Som jag längtat!
Ikväll kommer det även fin besök från Borås!
Marie love!
Detta kommer att bli en bra helg, det känner jag på mej!
Glad midsommardag på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Jag älskar att ha er nära mig.

2010-06-26 @ 15:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0