Thailand: Bangkok.

Vi ar kvar i Bangkok, men ikvall sa ska vi aka vidare. Sa idag sa kanns det lite som att resan borjar pa riktigt, for nar vi kom sa hade ju Emmilia hunnit ordna med allt. Men resan som vi ska gora inatt ser ingen av oss fram emot, vi aker harifran kl 20.00 och sen ska vi med buss och bat ta oss till Koh Tao och vi kommer att vara framme kl 09.00 imorgon bitti. Sa det blir en lang resa. Jag ar livradd for att bli aksjuk och hoppas verkligen att jag slipper det, har ju tabletter med mej men jag blir ju som drogad av dom, sa undviker helst! Men krisar det sa krisar det!

Igar sa va vi pa en Weeken Market, det ar en gigantisk marknad som bara ar pa helgerna. Det fanns verkligen allt man kan tanka sej dar. Vi gick dar i 8 timmar, sjukt. Trotta svettiga och ackliga va vi allihopa, men det va kul att ha sett det. Till och med jag som brukar tycka att det ar kul att shoppa tyckte att det va lite saftigt. Kopte ju dock bara ett par orhangen for 2 kr, men vill ju inte slapa runt pa en massa saker redan. Vi har aven provat pa Bangkoks kollektiv trafik nu, bade buss och sky train och dar va det minnsann inga problem! :)

Idag sa har vi legat vid poolen, och nu ska jag och Madde ivag och ta en thai massage innan vi ska satta oss pa bussen.
Badade i poolen har idag och hor nagon ropa mitt namn, konstigt tankte jag. Jag kanner ju ingen har, men vander mej om och ser Matlida, men gamla barndoms kompis fran Norrtalje. Sjukt att man traffar varandra har av alla stallen. Men det va kul!

Ska forsoka och lagga upp bilder nagon dag me, med hinner inte just nu. Hoppas att det finns bra tillgang till internet pa Koh Tao sa kanske man kan fixa det dar!

Hoppas att ni dar hemma har det bra me!
Hores snart igen !



Kommentarer
Postat av: Ninni

Gud va kul! :D Mindre kul med bussresan kanske ;D

Lycka till med bilduppladdningen, råder dig att förminska bilderna i paint eller dyl innan du laddar upp, annars kan du få sitta där tills du är äldst i kommun ;D Tog ett halvt sekel att ladda upp när vi var där ;D



Hoppas du får skitkul!

Kram Ninni

2010-03-01 @ 12:52:40
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Peter

Tjenare!

Blev tipsad av Mariann Sandvall,min moster. Jag var i Thaiand,Laos,Vietnam och Kambodja för några år sedan,ser fram emot din blogg!

Peter

2010-03-01 @ 20:21:18
Postat av: Charley

Hej Love!!!!!!!

Har nu uppdaterat mig på din resa, måste erkänna att jag är galet avundsjuk men samtidigt överlycklig över att du äntligen är på din efterlängtade resa. Vill att du ska njuta varje sekund, du är sååå värd detta!!

Hemma är allt som vanligt, slask å grått :)

/Lovar att jag aldrig glömmer bort dig...

2010-03-01 @ 21:15:48
Postat av: Mariann

Hej Hoppas att nattresan gick bra och att du inte blev åksjuk. Snön har börjat smälta. Snödroppar i trädgårdarna i Söndrum.

Kramar

2010-03-02 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0