Thailand: Chiang Mai.

Tillbaka i Chiang Mai om det sa bara ar for nagra timmar, vi kom med bussen fran Pai vid lunchtid idag och aker inatt vidare till Laos. Sa vi har ca en bussresa kvar pa minsta 14 timmar. Lika bra att ta hela resan pa en gang tyckte vi och fa det gjort, ist for att slosa dagar. Sa nu har vi lite dotide att fordriva.

Igar va vi ju pa Yogan, gick bra men i slutet vart jag fnittrig. Sa jag och Emmilia borja skratta lite smatt i slutet. Men det va kul att prova pa iaf, aven om jag tror att Body Pump ar mera min grejj hemma i Sverige.

Sen hyrde vi mopeder igar pa eftermiddagen, nervosa va vi eftersom det bara va Madde som hade kort en mopet innan! Men det gick kanon kan jag saga, jag och Emmilia delade pa en och Madde och Nathalie dela pa en. Sa vi bytte varan regel, det vart tva stora tva sma denna gangen. :)
Det va verkligen skit kul att kora, latt att jag vill gora det igen ! Brandon, i sommar blir det latt Crossi, Crossi! :)

Vi korde mest runt igar och tittade pa landsbygden, akte forbi varma kallor i begren. Och stotte aven pa elefanter som fanns langs med vagen. Fick klappa lite pa dom me! :)
Gick in i ett vackert tempel och kikade, underbara malningar hade dom langs med vaggar och tak.
Sen hamnade vi aven i terrangen, hamnade pa nagon aker med do mycket sand sa vi korde fast lite me. Men det va kul och gick bra! :)

Jag och Emmilia gick pa Thai massage pa kvallen, loveli ar det vekligen ! Man skulle ga en kurs sa man kan gora det hemma. Men mitt i allt gick strommen, sa det va tanda ljus overallt. Hela Pai va strommlost stora delar av kvallen igar. Askade som attans gjorde det me, och vi satt bara och vantade pa regnet men det kom aldrig.
Hamnade pa en restaurang tillslut dar dom hade trubadurer som spelade me, alla va sa trotta sa vi skonk ner i soffan och bara satt tysta och lyssnade till musiken.

Har ju ingen aning om hur det ar i Laos sa det ska bli kul att se, far val se hur det ar med internet och sa dar! Men nu vet ni vart vi ar pavag iaf ! Efter Laos blir det Vietnamn sa mycket har vi koll pa just nu iaf !

Bye bye so long !

Kommentarer
Postat av: Josefin

HEEJ Emely, fan vad bra du verkar ha det! Saknar dig med, hoppas du har det underbart.



Har sagt upp mig på EH och fått heltid i butiken... Ska bli skönt att slippa dubblepass och två scheman faktiskt.



Sedan du åkte har jag kommit tillbaka min dåliga kriditkortmönster och utebliven träning... Du hade stor inverkan på mig ska du veta! Klart vi ska glida i sommar, det är inte långt kvar nu...



Fortsätt njut i paradiset.



Många kramar från Jossan.



xxx

2010-03-19 @ 15:11:52
URL: http://josefinstaaf.com
Postat av: Brandon

Men crossi crossi köper jag te dig, men du kan väl titta in på de där med massagekurs så kan jag ta lite nytta av den när du kommer hem :P

2010-03-19 @ 16:48:52
Postat av: Mariann

Massage, yoga, elefanter vid vägkanten.... Fortsätt njuta.

Kramar

2010-03-20 @ 08:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0