På Fredag den 19/11 far vi mot...

Fillippinerna!

Nu är det bokat och klart!
Och det ska bli så himla kul!
Och till våran stora glädje så tillverkas det tydligen Snus i Cebu där vi ska befinna oss. Brandon som har snålat in i det sista har kvar snus till på Onsdag enligt hans beräkningar.
Så när han googla på det och fick informationen om att det tillverkas i Cebu, skrek han av lycka! (Och även jag, får jag erkänna)
(Idag är det även 2 månader sen som vi lämnade Sverige! Sjukt vad tiden går fort!)

Kommentarer
Postat av: Ann

härligt! res försiktigt!

här hemma regnar det, lite snöblandat emellanåt... jag ska roa mej med att titta på en soffa ikväll å sen ska jag på styrelsemöte i bostadsrättsföreningen... jojo, här jobbar jag med vuxenpoäng! puss

2010-11-15 @ 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0