Det va KAOS!

Och då menar jag verkligen KAOS igår på Gröna Lund.
Hoffmaestro drog fullt hus så att dom va tvugna att stänga insläppet vid 19.30. Och det va helt sjukt där inne. Det va så mycket folk, och alla skulle ju såklart fram. Det va varmt, trångt och alla skulle ju såklart "fram". Hysterisk stämning skulle man kunna säga.
Vi hade ändå tur, då vi hittade en plats vid kravallstaketet lite vid sidan av scenen. För när konserten väl började så stod vi bra där... Dock va det även där alla som svimmade hamnade,och folk med riktigt panik. Och stackars tjejen som kom haltande, som hade lyckats trampa på ett vinglas som gick rakt genom skon och in i foten... Otur kan man säga.
Jag har aldrig vart på någon festival innan i mitt liv, men nu kan jag förstå, när man kan läsa i tidningarna att folk har blivit ihjältrampade på konserter. Det va verkligen panik artat ett tag där igår.
Men om man ska sammanfatta konserten så va den helt magisk! Och att Hoffmaestro bjuder på sej själva, det finns det ingen tvekan om!
Det är det bästa jag sett och hört på länge!
All Credd till dom!








Det va folk överallt!
Dock va dessa tvugna att hoppa ner, eftersom polisen skulle avbryta konserten annars.





(By The Way, fullkomligt Älskar våran nya kamera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0