Go Phoenix, Go Phoenix

Igår så var vi ju på en basketmatch för att hejja på vårat "hemma" lag Phoenix Suns som spelade mot San Antonio Spur. Självklart så vann Phoenix Suns, men det va spännande fram tills det sista sekunderna. När det va 7 sekunder kvar av matchen så trodde jag redan då att det var avgjort, jag hade ingen aning om att det kunde hända så himla mycket som det gjorde på 7 sekunder. Det hann säkert bli 8 poäng till innan slutsignalen tjöt i arenen. Slutställningen vart hur som helst 106-103 till Phoenix Suns.
Det va inte bara basketmatchen som man va där för, det va ju även en massa uppträdanden, cheerleaders, publiktävlingar och prisutdelningar. Så att hålla fokus på matchen var inte det lättaste när det hände så mycket roliga saker runtomkring.
När San Antonio Spurs kom ut på planen så tyckte jag mej känna igen ett namn av alla spelare, nämligen Tony Parker. Och enda anledningen till att jag kände igen det är för att han var gift med Eva Longoria som spelar en av huvudrollerna i Desperate Housewives.
Jag kan med andra ord ingenting om basket!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0