Shopping

Idag åt vi frukost med Brandons Faster Kenda, mycket trevlig kvinna så det va kul att få träffa henne. Och efter det var jag lite shoppingsugen så jag pussa Brandon hej då här hemma för att bege mej ut på en liten tur. Hann dock inte till så många affärer innan bilen bestämmde sej för att bråka med mej. Den vägrade starta, precis på samma sätt som det var fel på den innan. Jag som va inne ett ett jätte bra "mood" efter att ha hittat 2 par jätte fina skor och skulle ju vidare för att hitta flera fynd. Men det blev alltså inte som att jag tänkt mej.
Efter att ha fått låna telefon i två olika butiker för att ringa till Brandon och be om hjälp, gav jag upp. Han svarade inte så jag hade inget annat val än att gå hem, en promenad på 30 minuter, och idag har det vart 38 grader så det va inte det jag mest av allt önskade. När jag kom hem var jag arg, irriterad men samtidigt så kunde jag inte låta bli att skratta av hela händelsen. Det är ju klart att det ska hända just mej!
Brandon var snäll och gick med mej hela vägen tillbaka igen, och klart som fan att biljävlen startade utan problem då. Det verkar bara vara mej som den inte gillar.
Så från och med nu så har jag berättat snällt för Brandon att när jag ska iväg och shoppa nästa gång så får han följa med som chafför, för att jag vill inte att detta händer igen.
Han är inte lika glad för det kan jag berätta för er! :)
Vi firade det hela med en köttbullsmiddag på IKEA iaf vilket inte var igår. Jag köpte även hem knäckebröd och påskmust som jag nu ska avnjuta till kvällens avsnitt utav Big Brother Live.
Imorgon så ringer klockan 05.30 för vi ska nämligen iväg att vaska guld och skjuta med lite gevär!
Eftersom jag inte hade turen att hitta en Idianpil i Utah så har jag höga förväntningar på att hitta guld imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0