Egentligen är detta helt ointressant..

Sitter och småskrattar lite för mej själv just nu, det är nämligen så att när man reser runt i Asien så finns det Aldrig toapapper på toaletterna. Detta är någoting som man får bära med sej själv, och det är alltid samma sak vart man än kommer, inget papper! Så är det så att man lyckas komma över lite "extra" toapapper så tvekar man inte.
När jag var iväg på min 3 månaders resa med tjejerna så hade vi som policy att inte köpa papper, så detta vart ju lite utav en utmaning. Och jag kan berätta att vi lyckades, vi köpte inte toapapper en enda gång under våra 3 månader på resande fot, men vi va aldrig utan heller!
Bra jobbat tjejer!
Brandon och jag har dock fått göra lite undantag på våran Asienresa, vi har köpt! Men när vi va i Hong Kong som va vårat sista Asienstop innan resan till USA skulle påbörjas, så hade dom placerat 3 balar med toapapper under våra sängar. Och gamar som vi är plockade vi på oss några rullar, kan ju alltid vara bra att ha tänkte vi med vårat överlevnadstänkande! Nöden har ingen lag som man även säger! Men nu ligger dom jäklarna bara och skräpar i min väska eftersom här finns det Alltid toapapper vart man är!.
Vi gjorde ett gott försök iaf, dock lite sent!
(Toarulle för ju även tankarna till Gurkan i BB huset!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0