Hela tjocka släkten!

Eftersom jag inte hade så mycket att hitta på i Halmstad så tog jag mitt pick och pack och bagav mej till Norrtälje! Kom fram i Måndags natt kl 01, och sedan dess har det vart full rulle. Min kära mor hade ingen aning om att jag skulle komma, så när jag och min bror Christoffer klev innanför dörren så sa han:
- Mamma jag har tagit med en tjej hem, hon heter Emely. Emely Kullman och är din dotter.
Mamma fattade ju ingenting först, hon trodde ju att han raggat med sej någon hem, och innan hon fatta att det va jag så hade vi ju redan hunnit knäcka oss utav skratt.
Till lunch så passade vi på att överraska morfar, han hade ju inte heller någon aning om att jag var i stan även om han hade sina misstankar om att jag skulle komma på besök snart.
Vi åt en pizzalunch och hade det trevligt, sen åkte vi till mormors grav och satt och pratade där i ca 2 timmar. Mormor kommer alltid att vara enormt saknad!

Sedan ringde jag och Christoffer till våran Morbror Håkan för att kolla om vi kunde få komma och hälsa på där ute i Svanberga. Och det va inga problem, så vi följde med han hem för att prata skit och fika! Och att inte ha träningsverk i skrattmusklerna efter en eftermiddag med Håkan och han fru Malin, det är ju omöjligt!
Så att min första dag hemma i Norrtälje på 1 år var lyckad, det vill jag lova! 
Som jag saknat er alla!


Christoffer och Morfar på pizzalunch!


Älskade mormor!


Jag försöker locka till mej Doris...


Utan vidare resultat!


Här va det fika!


Sedan njöt vi av kvällsolen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0