19 December

Det var nog en mildare släng av magsjuka som jag åkte på i helgen, var ur form skulle man kunna kalla det. Pratade med mina kollegor idag på jobbet och även en utav dom hade legat hela dagen igår, men nu verkar det vara över vilket är fruktansvärt skönt!
Att må illa är inte min favorit sjukdom, man blir ju så fruktansvärt hjälplös!
Vi kom iaf iväg till Gekås en sväng i Lördag, och det var inte alls mycket folk vilket var super skönt. För att gå och trängas med en massa arga tanter och gubbar hade jag inte orkat. Utan men kunde gå i lugn och ro, vi hittade inte speciellt mycket men nån julklapp blev det iaf.
Lördagskvällen tillbringade vi på Emmilias soffa, lagade god mat och kolla på tv. Att vi alla slocknade som barn behöver jag kanske inte nämna! :)
Och sen var det ju Måndag igen, och veckan är igång som vanligt. Har precis kommit hem efter ett gympass med Emmilia vilket jag har börjat älska. Fan vad det är kul att träna, typ som idag när vi bäda var sjukt omotiverade så peppade vi varandra och körde på. Sen att det blir lite trams påvägen är en annan sak, men det bjuder vi på!
Brandon är hos em kompis ikväll och jag har precis duschat, så ni ska jag bädda ner mej i soffan med Bosse-Bus, och börja läsa en ny bok tror jag. Är sjukt sugen på att läsa Blondie, innan den kommer att komma ut på bio. Carolina Gynning är ju en av huvudrollsinnehavarna i den filmen. Och hon är ju bara för bra!
Bosse tar gärna upp hela soffan om han får chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0