Beslutet

Som min kloka vän Ann skrev i kommentarsfältet:
Gratis är gott!
Så med det i bakhuvudet tecknade jag ett gymkort på det nya "fansy" gymmet i stan. Tack för rådet Ann, du är bra klok!
Och jag kan ju även erkänna att jag kanske hade lite fördomar, för det har inte alls vart så farligt som jag trodde att det skulle vara. Och dessutom så har jag ju fått en träningskompis, Emmilia tränar ju även på samma ställe så vi har haft sällskap. Och att det är betydligt mycket roligare är ju ett plus i kanten!

Kommentarer
Postat av: Ann

Va gladf jag blir att jag kunde säga något klokt till dig! hihi! Kämpa på, du vet allt löser sig love!!! Ha nu en bra fredag å en skön helg! Åker ni uppåt över jul? vore ju burrans roligt att ses!!! puss

2011-12-16 @ 08:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0