I valet och kvalet

Är i valet och kvalet just nu. Mitt träningskort gick nämligen ut idag, och jag hade inte tvekat på att köpa ett nytt 3-månaders kort om det verkligen är så att vi Vet att vi kommer att vara här om 3 månader. Men som situationen ser ut just nu kan jag inte ha svaret på den frågan för tillfället.
Och jag har inte lust att betala vad 1 månad kostar separat, för det har inte riktigt plånboken råd med just nu. Jag frågade lite snällt om jag kunde få köpa ett 3-månaders kort, och om det nu är så att vi flyttar eller reser så kanske man kunde få pengarna tillbaka om jag kunde visa upp papper på det. Men det såg mörkt ut, även om hon gärna hade önskat att hon kunde hjälpa mej.
Så nu vet jag alltså inte hur jag ska göra! Jag trivs jätte bra där jag tränar just nu, och jag fullkomligt Älskar att dom har Pulsbaserad träning där man kan följa sej själv. Det om något motiverar mej till att träna och prestera!
Att jag tvekar är även lite för att vi kan få ett gratis gymkort genom jobbet på ett ställe inne i stan. Det är bara det att det känns som ett lite "finare" ställe, och jag tror inte alls att jag kommer att känna mej bekväm där. Jag är inte den tjejen som sminkar mej innan jag ska träna. Och lite den känslan får jag av detta andra gym.
Ska jag då alltså köpa ett kort på stället jag trivs, och ev riskera att förlora pengarna om det är så att vi flyttar!?
Eller jag ska pina mej ner till detta andra gymmet bara för att det är Gratis!?
Gaaaahhhh, jag blir tokig!


Kommentarer
Postat av: Ann

gratis är gott vännen! kör på d så har du löst problemet!! d är träningen du vill åt, glöm inte d! kramar

2011-12-13 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0