Jobbe Lördag

Det är ju helt sjukt, att det ska vara kolsvart när man går upp 7.45. Kändes som at någon hade slagit mej i huvudet när klockan ringde idag.
Vart kanske lite väl sent igår, och sånt straffar sej med detsamma verkar det som! Jag Emmilia och Madde kollade på Idol finalen igår och bakade lite godis. Det vart Marianne tryfflar, Mozart Kulor och lakrits knäck. Livsfarligt för man ska ju egentligen inte äta! (Allt för mycket!)
Men att Amanda helt klart var värt att vinna Idol, det behöver vi ju inte ens disskutera! Hon har ju utklassat genom hela tävligen! Dock kan man ju undra om det hade vart bättre för hnnes egen del att komma 2:a pga skivkontrakt bundna till Idol isv. Men hon grejjar nog det me!
Om 5 minuter ska jag ta bilen och åka till jobbet. Jajjemen du hörde rätt, Bilien. Vart visst bekväm så fort man fick den. Nej men det blåser ju sjutton idag så jag får åka med gott samvete då tycker jag. För sen ska jag försöka att cykla till den förbaskade snön kommer!
Sist jag såg snö var hos Brandons farfar i USA, detta var i April.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0