Städkväll!

Hela veckan har bara rullat på, lika fort som alltid tycker jag! Ändå drar dom ner konstant där jag jobbar, så jag kan knappt påstå att man jobbar! Denna månaden får jag inte jobba Fredagarna, för att det inte är så mycket att göra. Alla i personalen har blivit drabbade och det är ju ingen som är speciellt nöjd med det. Men andra ord så får jag knappt ihop några timmar alls i December. Vilket kommer att resultera i No Money i Januari. Det är tur att man har en buffert!
Vissa hade säkert tycket att det va superskönt att vara ledig en Fredag, och det hade jag med tyckt om det var så att man kunde slappna av. Men pengar vill man ju och ha behöver! Det kommer vi ju inte undan.
Så här hemma smids det planer för vad vi ska hitta på...
Så denna Torsdagskväll efter att ha tränat har jag bara spenderat hemma. Jag skickade iväg Brandon till hans vän, för han kändes inte så munter idag. Så jag hoppas han kommer hem med ett bättre humör!
Och gör han inte det är det ju någonting som är fel, jag har nämligen storstädat, dammtorkat, våtmoppat, tvättat, handlat och just nu så bakar jag saffransmuffins!
Så jag hoppas att det gör honom glad!
Detta ska bli gott det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0