Idé torka..

Vi är kvar i Sihanoukville som ligger i södra Kambodja. Men vi gillar det inte så mycket som vi har gjort med andra ställen vi har vart på, så därav har det vart lite dystert sista tiden. Man har liksom inte riktigt lust med någonting och vet inte riktigt vad man vill göra. För det mesta så har vi tillbringat dagarna på stranden, så vi kan väl egentligen inte klaga. Men man tröttnar visst på det med...
Tiden går liksom sakta...

Igår så hyrde vi en moped för att köra runt lite, så vi fick ju se en liten annan del av staden. Men vi insåg även att den stranden vi bor på visade sej vara den bättre av alla här i Sihanoukville. Jag tror dock att vi har vart på så himla många fina ställen, så det är ju klart att vi jämför allting med det. Och då ligger tyvärr inte detta på topplistan.
Imorgon så ska vi åka på en båtresa som ska ta oss till lite öar som ligger utanför Sihanoukville, men ska få snorkla lite och bada så det ska bli kul att få se lite annat.
Idag har vi legat  som ett gammalt par med varsin Ipod in pluggad i öronen och lyssnat på P3 Dokumentär. Och dom kan jag varmt rekommendera att lyssna på, finns mycket intressanta saker som tas upp! Dock inte lika socialt!



VI!


(Det råder för tillfället lite bild brist på bloggen, för det tar en evighet att få upp dom. Ska se om jag kan lösa det på nått sätt! Försöker i den mån det går tills dess... )





Kommentarer
Postat av: Ann

Hej på dej!

härligt att ni har det bra, jag lovar att hälsa till mamma från dej!

Har ni oxå fastnat för P3 Dokumentär... coolt, jag älskar dom! lyssnar ofta!

puss puss å kram

2011-01-18 @ 15:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0