Ledig Tisdag

Har precis kommit hem från träningen, Funktional Moves vart det idag. Och jobbigt värre var det, eftersom jag har vart krasslig och bara legat på latsidan den senaste veckan.
Men ska försöka rycka upp mej nu igen!
Idag är jag ledig igen, känns som om att jag bara har jobbat varannan dag sista tiden. Gillar inte riktigt att man aldrig är ledig 2 dagar i rad, man har svårt att koppla av känner jag.
Idag ska jag nog försöka uträtta en del ärenden, Brandon fyller ju nämligen år på Lördag och han vill ha en liten grillfest på baksidan. Så handla engångsmatrial och snack får nog bli dagens uppgift!

Kommentarer
Postat av: ANNE

skönt med ledigt :)

2011-07-26 @ 11:32:10
URL: http://favs.se/mode
Postat av: mariann

Härligt med ledig dag. Du är fantastisk!

2011-07-26 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0