Böndernas Dag

Midsommarafton verkar visst ha blivit Böndernas dag!
Jag jobbade ju hela dagen igår, från 13 till 02.00 och jag har nog aldrig stött på så mycket speciellt folk på en och samma dag. Herregud!
Dagen flöt på ganska så smidigt, fanns en del att göra men det va aldrig fullt. Tills klockan 22.00 för då jäklar smällde det till, det va ungefär som att nån körde busslaster med folk in till stan. Och vad dom hade hittat att detta folket, det kan man ju fråga sej. Antagligen måste dom ha kommit från Smålands djupaste skogar, för det var mycket speciellt folk ute igår. Och för att inte glömma, Alla var ju Prutt Fulla och jätte dryga. Och det var så fruktansvärt mycket folk, ingen som tar hänsyn till att man ens försöker att jobba vilket ledde till att paniken inte var långt ifrån att bryta ut.
Vi alla som jobbade sa, Aldrig mera en Midsommar. Detta var sista gången jag jobbade!
Man ville helt enkelt bara därifrån, gömma sej i nått hörn och bara slippa se folk!
Men eftersom man inte riktigt fungera så, så antar jag att jag får kamma mej och cykla till jobbet idag igen. Idag jobbar jag lunch och hoppas för Gud Skull att dessa Bönderna som levde loppan igår, är alldeles för trasiga för att ens visa sej ute idag!

Kommentarer
Postat av: Malin Ahlsten

Goddag! vad intressant dina inlägg är! kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! :) Hoppas du har en trevlig helg :)

2011-06-28 @ 02:05:45
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0