Herr och fru Dumle

Eftersom jag inte börjar jobba förns klockan 17.00 idag, så har jag fixat och donat lite här hemma.
Vi har målat ett varv med vit färg i köket, och hoppas att vi hinner göra det andra imorgon. Har vart och tränat Funktional Moves och tvättat kanske 6 maskiner tvätt. Effektiv med andra ord.
Och som pricken över i:et så ställde jag mej och bakade Dumle Muffins, sen körde jag iväg med dom till Brandon och hans kollega Henke så dom har någonting att smaska på!
Det var min dag, nu återstår det jobb fram tills 02.00 och sen tackar jag för mej! :)

Kommentarer
Postat av: mariann

Du är så duktig och effektiv. Vilka goda dumle muffins.

2011-06-29 @ 05:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0