I Bilen

Just nu så sitter vi i bilen, har inte kommit längre än till Ljungy så vi har ett par tråkiga timmar framför oss. Men helgen ser vi fram emot, vi är nämligen medbjudna på en kryssning till Estland utav min Framor och Farfar för att fira Farfars 80-årsdag. Vi i släkten på pappas sida träffas ju tyvärr inte så ofta, så det ska bli kul att åka på detta ihop!
Och imorgon får jag även träffa min mor ett par timmar innan båten lämnar Värtahamnen, morfar kunde tyvärr inte följa med då han fått en myrfarm i skåpen där hemma. Men jag hoppas att vi kan ses snart iaf.
För övrigt så har jag haft en jätte bra dag, roliga kollegor att jobba med och supertrevliga gäster! Så jag kan inte klaga!

Kommentarer
Postat av: Ann

ÅÅÅ hälsa Ingrid från mig!!!

kramar i massor å ha en fin helg!

2011-07-01 @ 08:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0