Ikea Helsingborg

Igår begav jag mej över till Skåne, rättare sagt Helsingborg för att köpa på mej lite smått och gott till lägenheten! Hittade lite porslin och koppar till köket och även en hylla till hallen. Så nu står det kartonger och saker överallt i lägenheten som ska monteras så fort vi fått målat det andra rummen!
Jag hade inget sällskap igår, så det måste nog sett kul ut i kassan för det som titta. Först kommer jag med en fullproppad vagn som även ska hinnas packas i påsar innan det rinner över på bandet. Och sen hinner jag inte mera än att dumpa det i bilen förns jag är inne igen, då för att hämta hyllan som jag köpte. Så jag sprang som en tetting men hem kom allting tillslut iaf!
Och som pricken över i:t så har jag fårr en nerv i kläm på vänster sida av skulderbladet, så att lyfta saker var ju inte det lättaste!
Hur som helt så kom jag hem med allting, och fint kommer det att bli!

Kommentarer
Postat av: mariann

Väntar på att få se det nymålat och ihopsatt.

2011-06-27 @ 06:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0