Hong Kong!

När jag ändå är i farten så kan jag ju lägga upp bilderna från Hong Kong också. Vi hade verkligen 2 jätte bra dagar tillsammans med Brandons mamma Mariann. Så himla kul att ses efter så lång tid!
Hong Kong va en häftig stad, så jag är verkligen glad att vi åkte dit!
Vi träffade Brandons vänner från Halmstad en kväll, tog nån öl och dom visa oss lite av Hong Kongs ute liv.


Kowloon park imponerade!


6.30 i Måndags morrse va vi redo att överraska Brandons mamma när deras båt ankom till Hong Kong.


Det är en enormt fartyg som dom reser med!


Brandon va så nervös så han höll på att kissa på sej...


Mariann kommer ut, tittar först upp på Brandon och sen bort igen. Kunde inte förstå att det va hennes son som satt där i Hong Kong på en stol och väntade på henne!


Mariann grät, och jag grät!


Vi åkte till The Peak som är en utsiktsplats över Hong Kong.


Jag fick träffa Jame Bond!


Elena och jag i parken!


Vi åt lunch på Jumbo, en känd flytande restaurang!


Mycket imponerande restaurang!


Varje kväll kl 20.00 så presenterad de stora byggnaderna i Hong Kong med med en ljus show tillsammans med musik!






Mäktigt va det!


Idag tog vi en Cable Car upp till The Big Buddah!


Brant va det!


Buddah!


Elena, Mariann och en Munk.


Mor och son.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0