Gäller att hänga med i tempot!

Jag är så stolt över mej själv idag!
Jag har nämligen vart på en shoppingrunda i Dallas, helt ENSAM! Kanske låter jätte larvigt, men jag har vart livrädd för att åka någonstans själv innan eftersom trafiken är så hektisk.
Men idag fick jag låna Lexusen, så jag samlade model och knappade in adressen på GPS:en och sen var det bara till att hålla tempot med alla andra. Och jag kan tala om för er att det är inte alltid det lättaste, för här är det nämligen 6-filigt så det gäller att man ligger i rätt fil!
Men jag klarade det, och jag är så glad för det! Känner att det är skönt att inte behöva vara "beroende" av Brandon på det sättet också, för jag vet hur trött han är på shopping just nu! Så kan jag skona honom från det gör jag det mer än gärna! Och lite egentid är ju inte heller fel för den delen, efter snart 8 månader tillsammans 24 timmar om dygnet!
Hittade en del toppar och lite smycken så jag är mycket nöjd med dagen!
Jag är så himla bra idag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

fasen va duktig :D Ja åker knappt själv i Stockholm haha :) Jag och lokalisering + tunnelbanor = kaos :]

Än värre med bil i denna stad, är alldeles svettig så fort jag kommer ut på E4:an igen efter ett par vändor mitt i stan

2011-05-10 @ 07:17:06
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Evelina

Duktig du! =) Jag vågar knappt köra utanför Norrtälje ja.. =p

2011-05-10 @ 17:00:15
URL: http://ewwox.blogg.se/
Postat av: Ann

You go girl! bra där, man ska kliva av sin trygga plattform ibland å hoppa, göra något man tycker att jobbigt, som sedan visar sig vara mycket enklare än man trott, d blir man stark av! STOR kram till dig!!!

2011-05-12 @ 11:42:45
Postat av: Anneli Harrysson Hvass

Men Emely - du är ju ALLTID BRA!! :))

2011-05-12 @ 20:15:10
URL: http://mittilivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0