Intervall

Har precis kommit hem efter ett Spinning Intervallpass 75 min! Man tror ju för fan att man ska dö i vissa partier men det är ju så fruktansvärt skönt när allt är klart, så man får väl ändå påstå att det är värt det. Dock så var jag trött i benen efter att ha tränat alla dagar denna veckan, och sen cyklar jag ju även ca 6 km varje dag till och från jobbet. (Alltså 1,2 Mil)
Så om jag ska träna imorgon återstår att se, isf får det nog bli ett Core pass som inte fokuseras på benen. För dom vill vila någon dag nu känner jag.
Jag hade lyxen att komma hem till en nystädad lägenhet, Brandon hade fixat här hemma hela dagen så det var så himla fint!
Bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0