Lördagsfika

Började denna Lördagen med ett spinningpass på 75 minuter. Mycket bra start med andra ord. Sen att det var betydligt mycket jobbigare att träna med lite sömn och mat i kroppen var en annan sak. Men jag tog mej igenom passet och kan nu slappna av med gott samvete.

Igårkväll så var Emmilia och Madde hemma hos oss, vi lagade mat och kolla på Idol. Blev roade av Madde som bjöd på en ensamns show utan dess like. Efter en flarra vin så var hon bra i gasen vill jag lova! Har nog få vänner som kan bjuda på sej själv på det sättet som madde gör! Love It!

Idag så har jag och min lilla familj, (Emmilia och Brandon) vart på stan och fikat och kollat i lite butiker. Börjar ju lite hysterik bland folk att hitta julklappar nu. Själv orkar jag inte ens tänka på att ta tag i det, jag har nämligen ingen aning om vart vi ska fira, vilka man ska köpa till och vad man ska köpa!?
Måste nog börja tänka på det ganska snart, men eftersom vädret är som det är (Och jag klagar Absolut Inte!) så kan man ju inte påstå att man har fått någon direkt julkänsla i kroppen.

Vi är just nu hemma hos Emmilia och sappar på hennes tv. För hemma är vi ju inte bortskämda med kanaler, så vi passar på! :)
Jag har försökt att ge mej på att sova en stund, för det lutar åt filmkväll ikväll och då är ju jag experten på att somna mitt i filmen. Men att somna med 2 stoa koppar kaffe i kroppen varkar inte vara det lättaste. Så jag hoppas att koffeinet sitter i kvällen ut!
Nu ska det slängas ihop lite pasta med kräftstjärtar, sen ska Emmilia iväg och jobba ikväll och vi får bege oss hemmåt!



Igår kolla vi igenom våra bilder från "tjejsemestern" .
Fy fan va kul vi hade!


Kommentarer
Postat av: lars

Vad du är duktig med träningen. 75 minuter måste kännas som en evighet!

2011-11-27 @ 02:05:02
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: lars

Jag skrev någonting med det försvann. Vad hände? Dagens teknik.

2011-11-27 @ 02:07:17
URL: http://pappahumor.wordpress.com
Postat av: lars

Hahaha! Titta , där är min kommentar. Märkligt:)

2011-11-27 @ 02:08:06
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0