10.10.11

Har precis tittat på Two and a half men, det va ju premiär avsnittet med Ashton Kutcher. Och jag måste nog erkänna att jag gillar det. Jag har aldrig gillat serien innan, med eftersom Brandon älskar den så blir det ju att jag kikar ibland med. Det är ju inte så att jag skrattar högt, men ett gött program att slö titta på.
För övrigt har Måndagen bjudit på regn och rusk. Måste nog ta tag i att köpa ett regnställ eftersom jag cyklar till jobbet varenda dag.
Passade även på att ta ett spinningpass på gymmet idag, förstår knappt att jag gör det frivilligt men även det har jag börjat att gilla. Tror att mycket är tack vare pulsbanden som man får låna. (Äger snart ett eget set eftersom mina vänner hade beställt pulsband och klocka till mej i födelsedagspresent.) Man kan följa sej själv under hela loppet på storbildsskärm vilket gör att man inte koncentrerar sej på tiden. Guld med andra ord!


Min klocka levereras förhoppningsvis i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0