Lördag även denna vecka

Sista veckan har jag haft något sorts slags känslokaos inom mej. Men nu börjar jag att hitta motivationen igen känns det som. Och det tackar jag för.
Men att jag är en känslomänniska, det är ju en sak som är säker. Är jag ledsen så är jag verkligen ledsen, och är jag glad så är jag super glad.
Det kan väl vara både positvt och negativt, bra att inte hålla allt inom sej när man är ledsen. Dock är det ju verkligen inte en lätt match att umgås i min närhet när det är tufft. (Tack Brandon för att du står ut).
Jag kan lätt fastna i negativa tankar, även om det är det sista jag vill. Och det är någonting som jag måste försöka att ändra på, för hittils så har ju allting löst sej och kommer ju även att göra det i framtiden.
Så nu ska jag försöka att ta mej i kragen, för egentligen har jag inte någonting att vara ledsen över. Jag har en underbar pojkvän, underbara vänner, pengar på banken och det bästa Hela livet framför mej där bara jag själv kan sätta gränserna för vad som är möjligt!
Nu tar vi nya tag!

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Känner igen mig i det du skriver, fast jag har nog alltid varit en sådan som håller de "äkta" känslorna inne, och låter mer mindre saker komma ut, som jag egentligen inte är så ledsen över. Gråta är det värsta som finns för mig. men det är riktigt bra att få ut sig sina känslor och bearbeta. Och det är bara att komma igen efter man har sörjt lite! =)



Önska att jag fick känna mig superglad någon gång! inte gjort det...

men hoppas du fick en fin lördag ändå=) sköt om dig

2011-10-09 @ 07:22:26
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0