Mia Törnblom ska få inspirera oss!

Vi hade en sådan helt sjukt skön slappedag igår. Massa vänner kom över, occuperade soffa och golv. Jag bakade kladdkaka och till middag blev det pizza och chips. Inte den nyttigaste dagen men ack så gott.
Om cirka 30 minuter så ska jag cykla till jobbet, och än så länge ser väderprognosen okej ut. Men andra ord Inget regn!
Ser fram emot ikväll, då ska nämligen jag, Emmilia och hennes mor gå på en föreläsning som Mia Törnblom håller. Jag har bara hört delar av henne förut då hon hade föreställing på Sheraton och jag jobbade. Men idag är det vi som får sitta ner i lugn och ro och bara överrösas av hennes positiva energi!


Kommentarer
Postat av: Lars

Det skulle jag också vilja gå på. Hon har som sagt energi så det räcker och blir över. Berätta gärna hur det var.

2011-11-02 @ 09:36:11
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0