Nervös

Jag har precis kommit hem från träningen och sitter nervöst i soffan och undrar när Brandon ska komma hem. Det är nämligen så att jag misstänker att han har vart och köpt en bil under dagen. En bil som vi Inte alls var överrens om  att vi skulle ha. Den har nämligen var på tapeten ett tag. Men jag undrar nu om Brandon inte alls har lyssnat på vad jag hade att säga...
Jag fick nämligen ett mms på jobbet, bilden bestod utav Brandon och denna förbaskade bil.
Så jag svara till Tobbe som skicka mms:et:
- Nej, Nej, Nej Det där gör ni inte!
Till svar får jag:
- Jo jo jo, det är redan gjort!
Mitt sista sms jag skriver är då.
- Då kan Brandon flytta hem till dej, tur då att Ni har en bil att köra sakerna i.

Brandon skickade sedan ett sms där han skrev: I love you:)
Känns som om att han smörar lite nu om det nu är så att han kommer hem med den förbaskade bilen!
Väntar med spänning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0