Pit Pro

Jag har under hela sommaren funderat på att lära mej köra cross. Pratade även om det förra sommaren, men jag får helt enkelt aldrig tummen ur och tar tag i det.
Till min födelsedag hade dock Brandon hittat en Pit Pro Cross till mej, en som jag själv kunde nå ner på!
Provade en gång förra året på en kompis cross, bara det att då fick Brandon sitta som stödhjul bakom eftersom jag inte nådde ner själv. Vilken han nog inte var så njöd med, utan nu gav mej en egen som jag kan köra med själv.
Tanken är väl att lära sej med denna, se om man tycker att det är kul för att sedan kanske köpa en större.
Sen att det kan komma upp i ca 90 km/h kan ju göra mej lite nervös!
Men jäklar vad kul det var!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0