Söndag med sol

Varför är det alltid så att när man väl tillåter sej själv att ta en sovmorgon eftersom man inte har några planer för dagen, då kan man helt plötsligt inte sova!?
Idag så vaknade jag kl 07.00 och kunde verkligen inte somna om, så jag gick upp och kokade lite the, tände några ljus och hade lite "egentid". Målade naglar, kikade bloggar och bara mös helt enkelt.
Brandon vaknade till liv ca 10.30 och då åt vi frukost, och gjorde oss reda för dagen. Vi tog en rejäl cykeltur för att hämta upp ett paket som min kära vän Angelica hade sickat till mej i födelsedagspresent.
Du är bäst Angelica, tack än en gång!
Sedan cyklade vi vidare till Espresso House inne i stan, där vi köpte med varsin Latte och en bulle för att avjuta i solen nere vid Nissan.
Eftermiddagen har vi tillbringat ute i Ågarp hos Brandons mamma och moster. Vi åt lunch, gosa med katten och umgicks. Mycket trevligt eftersom det va bra länge sedan vi var där ute tillsammans.
Det känns som att vi har gjort någonting utav denna dagen, och det är jag glad för! Jag är helt klart redo för en ny vecka, imorgon står det jobb och träning på schemat!
Denna Söndagskvällen kommer att spenderas i soffan, har tänt ljus och ska kanske se några avsnitt av Dexter!
Dagens fika plats, bryggan på Nissanstrand.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh men tack så mycket :$

Jag är här inne också, är nog lika kass som dig med kommentarer :pP



ja kameran går varm nu för tiden :) älskar att ta kort men har mycket att lära ;(

hoppas du har det bra där på andra sidan SWE :)

Kramkram

2011-10-10 @ 20:30:46
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0