David Batra

För någon vecka sedan så "like:ade" Lokaltidninngen Halland på Facebook, då man hade chansen att vinna biljetter till David Batra som besöker Halmstad´s Teater på Söndag.
Och om jag ska vara ärlig så hade jag inte räknat med att vinna, så jag hade mer eller mindre glömt bort det. Det är ju inte ofta man har oddsen på sin sida när det är tävlings tajm!
Men någonting hände just denna gången, för när jag loggade in på min Facebook  idag så låg det ett glatt mail och väntade på mej. Det stod nämligen att jag Vunnit 2 st biljetter till föreställningen på Söndag!
Eftersom det är min födelsedag på Söndag, så var det lite extra kul!

Kommentarer
Postat av: mariann

Hej. Vilken tur du har. Nu måste du väl ända medge att livet i Halmstad har sina ljuspunkter. Eller du är bara så lyckligt lottad att du har tur? T.ex. en underbar pojkvän. Många skulle vara helt tillfreds med bara det.

Kramar

2011-09-29 @ 06:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0