Saab 9000

Då har vi gått och blivigt med bil, och inte vilken bil som helst utan en Saab 9000 som knappt verkar rulla. Det va ju båda några småfel på den som skulle justeras, men dom små felen verkade visst visa sej som lite större än man först fick veta och trodde.
Det är bla, turboras, drivknut, ny huv och nya framskärmar som måste bytas. Jag är mindre nöjd äver detta köp som vi inte ens hade sett själva innan vi fick hem den.
Ser ut som att jag får cykla till jobbet några veckor till innan den här bilen kommer att rulla!
(bilden är lånad, men modellen den samma.)

Kommentarer
Postat av: mariann

Ajdå, jag är sååååånöjd med min Saab. Kanske inte skall ropa för högt. Snart är den i körbart skick.

Kramar

2011-09-30 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0