Mello

Jag trodde nog aldrig att jag skulle sitta hemma en Lördagskväll för att titta på Melodifestivalen. Men eftersom vädret är som det är så är man ju inte sugen på att gå utanför dörren. Därför kommer jag att bli sittande här hemma med min godispåse och bara mysa.
Nu i eftermiddags så åkte vi en sväng till Ågarp och hängde hos Brandons mamma i hennes goa soffa framför en öppen brasa. Det är typ våran dag!
Dom ropade precis ut det första resultaten från Mello nu, Herregud säger jag bara. Björn Randelid med låten Mirakel går vidare till nästa omröstning. Det är ju nästan så man skäms för att vara en del av det svenska folket. Hur tänker dom som röstar?
För övrgt var det ju sjukt många vackra kvinnor med i Mello idag, Molly, Julia Roberts kopian och tjejen i Love Generation. Där ligger Sverige minsann inte i lä...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0